duminică, 15 ianuarie 2012

Despre blog

Buna dragii mei. Au trecut sarbatorile, suntem la inceput de nou an si pentru ca de mult timp mi-am propus sa-mi fac un blog, acest proiect prinde contur. Blogul de fata se doreste a fi un mijloc de promovare si cunoastere a lucrarilor pe care le realizez, a ideilor, o poarta de deschidere catre lume. Parcurgem vremuri tulburi, stresante, intr-un iures ametitor, procupati prea adanc de existenta cotidiana, uitand adeseori ce inseamna de fapt sa traim, sa ne bucuram mai mult sufletele cu ceva pentru a avea puterea sa mergem inainte. Fiecare om are nevoie de ceva in care sa-si gaseasca o oaza de liniste, de armonie si uite asa se nasc pasiunile, hobbyurile. In urma cu cativa ani am descoperit intamplator in paginile revistei,, Practic idei ,, decoratiuni din sfoara realizate prin tehnica nodurilor. Am fost fascinata de ce lucrari frumoase se pot realiza cu banala sfoara prin innodare incat mi-am dorit sa pot face si eu nestiind daca am talent sau voi reusi. Dorinta m-a determinat sa caut informatii despre aceasta tehnica si sa lucrez. De-a lungul timpului am creat modele, majoritatea unicat pentru ca in general imi place sa creez, sa explorez, multe le-am oferit cadou prietenilor si cunostintelor iar altele le-am valorificat, unele ajungand si in strainatate unde valoarea obiectelor lucrate manual este mai bine apreciata decat la noi, care avem in aceasta privinta un tezaur bogat dar insuficient promovat si recunoscut. Cred ca o persoana avida de cunoastere nu se opreste doar la o pasiune. Desi in ce priveste lucrul manual aproape de sufletul meu sunt firele, nodurile, creez si bijuterii si unori mai astern pe hartie ganduri, versuri. Acesta este coltul meu in care imi las franturi de suflet si pe care vi le voi impartasi sperand ca macar ceva va va incanta si detasa o clipa de problemele zilnice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu