sâmbătă, 11 februarie 2012

Martisoare


In sfarsit mi-a sosit si coletul prin curier dupa o saptamana si am scapat de efortul in plus de a mai face si pungute. Intre timp am mai finalizat cateva martisoare si postez imagini. Inca multi oameni nu inteleg sa faca diferenta intre obiectele realizate manual unicat care necesita timp, rabdare si imaginatie si cele realizate in serie in cateva secunde de masinarii. Intrand intr-un magazin si aratandu-i vanzatoarei cateva martisoare, auzind de pretul exorbitant de 2.00 lei ma intreaba ca mai ieftine la 1 leu nu pot sa fac? Pai, socotind materialul si timpul nesesar crearii de la faza de proiect si pana la finalizare ar insemna sa lucrez doar din pasiune fara nici un beneficiu. As vrea sa pot lucra si eu cat mai ieftin, dar cum nimeni nu-mi da de pomana materialele necesare nu pot la randu-mi sa aplic pretul obiectelor in serie. Deci, cine isi doreste un obiect original, in care creatorul si-a pus o parte din suflet va sti sa aprecieze valoarea acelui lucru, cine nu, se va limita la chinezarii ieftine. Alegerea e a fiecaruia.....Preturi 2 lei cele mici iar cele mari 4 lei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu