duminică, 5 februarie 2012

Martisoare

Tarziu in noapte imi fac timp si pentru blog. Sunt epuizata, am lucrat azi doisprezece ore incontinuu cu mici pauze (de alte treburi) la martisoare. M-am apucat tarziu de ele si lucrez in ritm de stres. Uneori as vrea sa fiu un robot sa pot functiona suficient timp cat sa-mi rezolv ce mi-am propus, dar nu-i asa? si robotii au nevoie de pauza caci altfel se scurtcircuiteaza. Oricat mi-as dori nu pot face pe masura gandului, lucrul de migala cere timp si rabdare iar timpul e cel ce-mi rade ironic ca nu ne putem masura fortele. Pentru ca tot se apropie Sf. Valentin m-am axat momentan pe aceasta tema a iubirii simbolizata printr-o inima. Am facut atatea inimi rosii ca deja vad rosu in fata ochilor, dar iubirea sa triumfe. Postez cateva imagini cu martisoare si brose, multe mai sunt inca in lucru. Sunt realizate din fimo, fire textile, sarma, diverse alte materiale. Preturi accesibile, cele mai ieftine 1,50 lei iar brosele, cea mai scumpa 10 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu